About Us

Mario Di Maio SpA Mario Di Maio starts its activity on goldsmith, jewellers and silversmiths in 1919.

Mr. Eliseo Di Maio a new factory to manufacture rolling mills, presses, microcasting plants, general devices for finishing, as well as galvanic devices, in 1955.

In April 2005 head administrative and commercial offices were moved to the factory.

Designing and manufacturing of its machines allows Mario Di Maio to match the needs of a very wide customer range wherever in the world, even in customizing requests.

Branches and shops are situated in: Gerenzano, Milano, Vicenza, Valenza and Arezzo.

All branches carry out maintenance and technical assistance service.

Mario Di Maio is worldwide regarded as leader company on its markets. This is due to the proposal of high quaity products, and innovating technical solutions, thank to a team of engineers and designers, beside the experience acquired through its many years activity.

International patents awarded in Europe and United States.

Eliseo di Maio

Manufactury plant Gerenzano

Logo UCIMU

La Mario Di Maio SpA è concessionaria del marchio UCIMU.
Il marchio UCIMU, qualifica l'impresa associata, non il singolo prodotto, è testimonianza di affidabilità commerciale, solidità finanziaria e massima attenzione per le prescrizioni in materia di sicurezza e per l'adeguatezza della funzione collaudo: caratteristiche aziendali che nessuno schema di certificazione considera contemporaneamente.
Più specificatamente, l'impresa concessionaria del marchio UCIMU deve disporre di adeguate strutture di progettazione, di produzione e di assistenza su ogni mercato di sbocco; strutture gestite in modo da produrre, secondo le regole della qualità, macchine e servizi conformi alle attese dell'utilizzatore.

© 2019 Mario Di Maio Web Solution by Exprimo Design